Benim Çocuğum




Kategori Türk Benim Çocuğum Ergenlikten yetişkinliğe geçen sevgili çocuğunuz bir gün sizi karşısına alıp, kendisiyle ilgili bilmediğiniz bir gerçeği açıklıyor. Benim cinsel kimliğim senin dışarıdan gördüğün gibi değil diyor ve sizden anlayış bekliyor. Sırf cinsel kimliğini farklı hissediyor diye biricik evladınıza kızabilir misiniz? Onu suçlar mısınız? Bir insan cinsel kimliği fiziki görünüşünden farklıysa suçlu mudur? Türkiye'den 5 ailenin katılımıyla hayata geçirilen belgesel projesi lezbiyen, gey, biseksüel ve trans çocuklarının hikayelerine bu sefer anne-babaların gözünden bakıyor. Ebevyenlerin ve çocukların hissettiği inkar, travma, çaresizlik, korku, utanma ve kabullenme insani duygular itiraf öyküleriyle beyazperdeye yansıyor. Yönetmenliğini belgesel sinemacı ve akademisyen Can Candan'ın üstlendiği yapım, homofobinin ve transfobinin karşısına çıkabilecek en güçlü direnişin yine aile desteği olduğunu ispatlar nitelikte. Benim Çocuğum filminin oyuncuları Benim Çocuğum filminin yönetmeni Can Candan Benim Çocuğum filminin vizyon tarihi 7 Haziran 2013
Share this article :

Yorum Gönder

 



Yeni Filmler Hd İzle-Blogspot İyi Seyirler Diler Yeni Filmler Hd İzle Yayıncılara Aittir Yayıncı Kuruluşun İstemesi Halinde Kaldırılacaktır Ayrıca Eklediğimiz Filmler Youtube Vb Video Sitesi Ve Kuruluşlardan Alınmaktadır...